April 2, 2023
Saveti.rs
Nema rezultata
Pregledaj sve rezultate
  • Zdravlje
    • Sve
    • Alternativna medicina
    • Kućnih ljubimaca
    • Rekreacija
    • Zdrava hrana
    • Zdravo telo
    Kako do kose koja blista svakog dana?

    Kako do kose koja blista svakog dana?

    Kako pravilno tumačiti laboratorijske rezultate?

    Dečko radi zgibove

    Šipka za zgibove – gde je postaviti i kako montirati?

    Kalendar plodnih dana

    Kako se računaju plodni dani?

    ubrizgavanje hijaluronskih filera u lice

    Hijaluronski fileri – cena, prednosti i nedostaci

    osoba koja ima kognitivnu disonancu prica sa drugom

    Kognitivna disonanca: razlozi nastanka, simptomi, lečenje…

    Eliksir tropskog raja - kokosovo ulje

    Eliksir tropskog raja – kokosovo ulje

    majak hrani bebu sojinim mlekom

    Da li je mleko neophodno za razvoj deteta?

    Inteligencija koju bude osećanja

    namrstena beba

    Grčevi kod beba – zašto se javljaju i kako pomoći mališanu

    Kada posetiti lekara ako vam kasni menstruacija

  • Kuhinja
    • Sve
    • Slano
    • Slatko
    • Tajne kuhinje

    Najbolji kućni espresso aparati za mali, srednji i veći budžet

    O čemu treba razmišljati kada kupujete kadu za vaše kupatilo

    Slana krepa

    Najbolje krepe i palačinke u Beogradu – Posetite Haris Crepe

    Dečije torte

    Dečije torte i rođendanske torte – umetnost koja oduševljava i ostavlja bez daha sve generacije ljudi

    Prijatelji vino čaše i sto

    Kako organizovati večeru za veći broj ljudi

    Roštilj vatra meso

    Šta su usisivači za pepeo i kako se koriste?

    Puter od kikirikija

    Kako da sami napravite kikiriki puter kod kuće?

    Bosch uredjaji

    Godišnjica rada prodavnice koju kupci obožavaju sa dobrim razlogom

    Trending Tags

    • Putovanja
    • Kuća Enterijer
    • Lepota
    • Moda
    • Posao
    • Auto
    • IT
    • Zanimljivo
    • Zdravlje
      • Sve
      • Alternativna medicina
      • Kućnih ljubimaca
      • Rekreacija
      • Zdrava hrana
      • Zdravo telo
      Kako do kose koja blista svakog dana?

      Kako do kose koja blista svakog dana?

      Kako pravilno tumačiti laboratorijske rezultate?

      Dečko radi zgibove

      Šipka za zgibove – gde je postaviti i kako montirati?

      Kalendar plodnih dana

      Kako se računaju plodni dani?

      ubrizgavanje hijaluronskih filera u lice

      Hijaluronski fileri – cena, prednosti i nedostaci

      osoba koja ima kognitivnu disonancu prica sa drugom

      Kognitivna disonanca: razlozi nastanka, simptomi, lečenje…

      Eliksir tropskog raja - kokosovo ulje

      Eliksir tropskog raja – kokosovo ulje

      majak hrani bebu sojinim mlekom

      Da li je mleko neophodno za razvoj deteta?

      Inteligencija koju bude osećanja

      namrstena beba

      Grčevi kod beba – zašto se javljaju i kako pomoći mališanu

      Kada posetiti lekara ako vam kasni menstruacija

    • Kuhinja
      • Sve
      • Slano
      • Slatko
      • Tajne kuhinje

      Najbolji kućni espresso aparati za mali, srednji i veći budžet

      O čemu treba razmišljati kada kupujete kadu za vaše kupatilo

      Slana krepa

      Najbolje krepe i palačinke u Beogradu – Posetite Haris Crepe

      Dečije torte

      Dečije torte i rođendanske torte – umetnost koja oduševljava i ostavlja bez daha sve generacije ljudi

      Prijatelji vino čaše i sto

      Kako organizovati večeru za veći broj ljudi

      Roštilj vatra meso

      Šta su usisivači za pepeo i kako se koriste?

      Puter od kikirikija

      Kako da sami napravite kikiriki puter kod kuće?

      Bosch uredjaji

      Godišnjica rada prodavnice koju kupci obožavaju sa dobrim razlogom

      Trending Tags

      • Putovanja
      • Kuća Enterijer
      • Lepota
      • Moda
      • Posao
      • Auto
      • IT
      • Zanimljivo
      Nema rezultata
      Pregledaj sve rezultate
      Saveti.rs
      Nema rezultata
      Pregledaj sve rezultate
      Početna IT

      Digitalno oglašavanje: 3 nezaobilazna trenda za 2020. godinu

      19.01.2020
      1
      119
      Pregleda
      Podeli na Facebook-uPodeli na Twitter-u

      Digitalno oglašavanje je poslednjih godina u neprestanom razvoju. Sve je veći procenat potrošača koji koriste digitalne kanale kako bi istražili, pronašli preporuke i kupili proizvode za koje su zainteresovani. Zato se stalno uvode inovacije kako bi se na što efikasniji način udovoljilo zahtevima potrošača. Pritom, potrošači imaju specifičan stav prema tome kako ih određeni brendovi angažuju dok su online.

      Na samom početku, da bi smo vam pomogli da bolje razumete značaj internet oglašavanja danas, navešćemo nekoliko zanimljivih statističkih podataka.

      Statistika u digitalnom marketingu 2019. godine

      • Procenjuje se da će do 2021. godine ukupna svetska potrošnja na digitalno oglašavanje premašiti cifru od 375 milijardi dolara.
      • Potrošači koji žele da kupe neki proizvod ili uslugu online u 64% slučajeva će kliknuti na Gugl oglase koji im se nude.
      • Pop-up iskačući oglasi nisu popularni među korisnicima interneta – čak 73% je izjavilo da ovakvi oglasi kvare njihovo korisničko iskustvo i da nikada ne klikuću na njih.
      • Prosečno, 46% korisnika preduzima neku akciju vezanu za kupovinu nakon gledanja video oglasa.
      • Oglasne kampanje prilagođene za mobilne uređaje su pet puta efikasnije od klasičnog online oglašavanja.
      • Oglasi koji se prikazuju u rezultatima pretrage na mobilnim uređajima povećavaju svest o vašem brendu za 46%.
      • Više od 51% korisnika pametnih telefona pronašlo je nove robne i trgovinske marke ili proizvode tokom pretrage na svom mobilnom uređaju.
      • Prosečan Facebook korisnik mesečno klikne na najmanje 8 oglasa.
      • Nativno oglašavanje je nabrže rastući segment digitalnog marektinga, sa 35% rasta tokom 2017. i 2018. godine.
      • Nativni oglasi imaju 53% više pregleda od tradicionalno prikazanih oglasa.
      • Nativno oglašavanje povećava nameru da se određeni proizvod kupi za 18%.
      • Procenjuje se da je tokom 2019. godine potrošnja na nativne oglase u SAD iznosila 41,1 milijardu dolara. Drugim rečima, na njih je potrošeno 61% od ukupnih ulaganja  u digitalni marketing.
      • U nativne video oglase takođe se ulaže sve više novca – na njih je u 2018. godini potrošeno 56% od ukupne sume koju su oglašivači izdvojili za video oglase u toj godini.

      Koji su to vodeći trendovi u digitalnom oglašavanju za 2020. godinu?

      Neki ključni trendovi u internet marketingu na koje treba obratiti posebnu pažnju su sledeći:

      #1 Digitalni video

      Potrošnja za digitalne video oglase nastavila je da raste i u 2019. godini. Brojni izvori izveštavaju da su budžeti za digitalne video oglase veći za 25% u odnosu na 2018. godinu, a 86% trgovaca, firmi i kompanija koriste video sadržaje u svojim internet kampanjama, smatrajući da je to najbolji način da informišu svoje potrošače.

      Jedan od trendova koji je bio jasno uočlljiv tokom prethodne godine su i kraći video oglasi ili bumper oglasi, koji su upečatljivi i privlače veću pažnju potrošača. YouTube I Google su pokrenuli bumper oglase u trajanju od 6 sekundi, kao ponudu kompanijama da na kreativan način reklamiraju svoj brend u kratkom vremenskom okviru.

      #2 Mobilni advertajzing: Oglašavanje preko mobilnih uređaja ima sve veći značaj

      Oglašavanje putem mobilnih uređaja ne pokazuje znake jenjavanja. U 2018. godini udeo potrošnje za mobilno oglašavanje na tržištu SAD se popeo iznad 63% od ukupne potrošnje za  digitalno oglašavanje.

      Preko 55% populacije u SAD redovno gleda video zapise na mobilnim uređajima, a procenjuje se da je prosečan gledalac video zapisa na pametnim telefonima u 2018. godini potrošio  44 minuta gledajući iste. Korisnici tableta proveli su u proseku 38 minuta gledajući video zapise.

      Prve procene su da je u 2019. godini gledanje video zapisa na mobilnim uređajima nadmašilo praćenje televizijskih kanala, medija koji je do sada privlačio najviše pažnje publike.

      Kada je reč o mobilnom marketingu, Story, odnosno format priče je postao odličan izbor, posebno na Snapchatu i Instagramu. Iako se Storiji mogu koristiti i na desktop računarima, sam format je pogodniji za prikazivanje na mobilnim uređajima.

      Prema jednom istraživanju koje je sprovedeno među korisnicima Facebook-a, ovakvi oglasi su postali vrlo efikasni. Čak 53% učesnika u ovom istraživanju izjavilo je da je obavilo veći broj onlajn kupovina upravo zbog ovakvog formata oglašavanja.Oglasi u formi priče se uklapaju u ostatak organskog sadržaja na platformi i nenametljivi su, što publika očigledno voli.

      Sa druge strane, Google je uveo nekoliko novih tipova oglasa koji su prilagođeni za mobilne uređaje. Google pretrage na pametnim telefonima sada uključuju i galerijske oglase koji omogućavaju oglašivačima da prikažu znatno veći broj fotografija svojih proizvoda koje korisnici mogu da listaju. Korisnici takođe mogu da vide i prilagodljiveoglase u Google’s discovery feed-u. Reč je o fidu sa novim pričama (vestima) koje su dostupne na ekranima pametnih telefona sa Android operativnim sistemom, unutar Google aplikacije i na početnoj stranici Google pretraživača.

      #3 Nativno oglašavanje

      Statistika pokazuje da oglašivači sve više investiraju u nativno oglašavanje. Ova vrsta oglasa je prilagođena sadržaju i medijskom formatu na kome se pojavljuje, nenametljiva je i deluje poput svih drugih sadržaja na određenom web mestu. Kao takva bolje je prihvaćena i dobija veće angažovanje.

      Nativni oglasi ne remete korisnički iskustvo jer su dizajnirani tako da se neprimetno integrišu u fidove na društvenim mrežama i drugim veb lokacijama, što im daje ogromnu prednost u odnosu na baner i na iskačuće pop-up reklame koje publika ne voli.

      Neki popularni formati nativnog oglašavanja uključuju:

      • Vidžete (widgets) za preporuku kao što su preporučeni postovi, članci ili resursi.
      • Oglase u fidu (In-feed ads), kao što su oglasi koji se pojavljuju u fidu na društvenim platformama Facebook, LinkedIn ili Instagrama. Ovakvi oglasi postavljaju se kao i svaki drugi sadržaj koji se nalazi u istom fidu, što ih čini manje nametljivim od svakog drugog oblika oglašavanja.

      Industrija digitalnog marektinga i dalje veoma brzo raste, menja se i ostaje najefikasniji način da kompanije pronađu nove kupce i prošire svoje poslovanje. Uslov je da se prate sve aktuelnosti, jer su unapređenja stalna, pa nešto što je do skora bilo aktuelno i efikasno u digitalnom marektingu, možda više nije.

      Zato se mnogi oglašivači opredeljuju da angažuju marketare, agencije i platforme koje se bave digitalnim oglašavanjem. Kada je reč o nativnom marketingu, jedna od najpopularnijih platformi kod nas u Srbiji je nativemedia.rs.

      Promo

      PodeliTweet
      Predhodni članak

      Najčešći kvarovi automobila i postupanje vozača

      Sledeći članak

      Saveti za bezbednost početnika za volanom

      Povezano Članci

      Enel
      IT

      Značaj UPS sistema za obezbeđivanje objekta

      24.03.2023
      erp
      IT

      Šta je ERP i za koga je namenjen?

      22.03.2023
      IT

      Najbolji pokloni za gejmere: Lista koja vas nikada neće ostaviti bez dobrih ideja

      14.02.2023
      Sledeći članak
      Auto skola Beograd Fest

      Saveti za bezbednost početnika za volanom

      Komentari 1

      1. Lea says:
        3 years pre

        Sve je veca i veca upotreba aplikacija koje bez znanja o digitalnim alatima omogucavaju pravljenje kratkih video reklama, da li za mreze ili za licne svrhe.

        Odgovori

      Ostavite komentar Cancel reply

      Vaša emall adresa se neće prikazati drugima. Obavezna polja su obeležena sa *

      Najnoviji saveti

      Led displej

      LED bilbordi: 7 prednosti LED oglašavanja za efikasan marketing

      31.03.2023

      Šta da uradite ako vam se desi udes

      31.03.2023

      Kako ukloniti svaku fleku sa tepiha i nameštaja u samo nekoliko koraka – otkrijte tajne uspešnog čišćenja!

      29.03.2023
      kes krediti

      Zašto mnogi biraju keš kredite?

      29.03.2023
      top 10 skrivenih dragulja Beograda

      Top 10 skrivenih dragulja Beograda

      28.03.2023

      Izdvajamo

      • U trendu
      • Komentari
      • Najnovije
      Solubitrat caj

      Solubitrat čaj – kako se rešiti infekcije urinarnog trakta prirodnim putem

      22.02.2018

      KAKO NAPRAVITI FACEBOOK PROFIL

      16.12.2020
      Na Drini Ćuprija prepricano

      Na Drini Ćuprija Prepričano Ivo Andrić analiza dela

      16.08.2022
      Pi kriptovaluta

      Da li je Pi Kriptovaluta novi Bitcoin u budućnosti

      25.02.2021
      magnezijum hlorid

      LEČENJE POMOĆU MAGNEZIJUM HLORIDA

      23.03.2020

      KAKO NAPRAVITI FACEBOOK PROFIL

      17
      Solubitrat caj

      Solubitrat čaj – kako se rešiti infekcije urinarnog trakta prirodnim putem

      17

      Kako instalirati WINDOWS 7 ili reinstalirati WINDOWS 7

      13
      magnezijum hlorid

      LEČENJE POMOĆU MAGNEZIJUM HLORIDA

      12

      PARADOKS – Istinski najbolji savet do sad…

      4
      Led displej

      LED bilbordi: 7 prednosti LED oglašavanja za efikasan marketing

      31.03.2023

      Šta da uradite ako vam se desi udes

      31.03.2023

      Kako ukloniti svaku fleku sa tepiha i nameštaja u samo nekoliko koraka – otkrijte tajne uspešnog čišćenja!

      29.03.2023
      kes krediti

      Zašto mnogi biraju keš kredite?

      29.03.2023
      top 10 skrivenih dragulja Beograda

      Top 10 skrivenih dragulja Beograda

      28.03.2023

      Zapratite nas

      Saveti.rs

      Ovde možete pročitati savete iz sledećih oblasti – zdravlje, auto, IT, posao, putovanja. Takođe možete naći i zanimljive recepte i poneko zrnce mudrosti.

      Pratite nas

      Saveti po kategorijama

      • Alternativna medicina (46)
      • Auto (38)
      • IT (43)
      • Knjige (4)
      • Kriptovalute (1)
      • Kuća Enterijer (83)
      • Kućnih ljubimaca (3)
      • Kuhinja (20)
      • Lepota (91)
      • Misli (44)
      • Moda (21)
      • Nekretnine (15)
      • Ostalo (126)
      • Posao (70)
      • Putovanja (48)
      • Rekreacija (14)
      • Slano (31)
      • Slatko (18)
      • Tajne kuhinje (19)
      • Uncategorized (8)
      • Zanimljivo (70)
      • Zdrava hrana (28)
      • Zdravlje (94)
      • Zdravo telo (20)

      Najnoviji saveti

      Led displej

      LED bilbordi: 7 prednosti LED oglašavanja za efikasan marketing

      31.03.2023

      Šta da uradite ako vam se desi udes

      31.03.2023

      Kako ukloniti svaku fleku sa tepiha i nameštaja u samo nekoliko koraka – otkrijte tajne uspešnog čišćenja!

      29.03.2023
      • O nama
      • Kontakt
      • Objavite savet

      © 2023 NetVision

      Nema rezultata
      Pregledaj sve rezultate
      • Zdravlje
      • Kuhinja
      • Putovanja
      • Kuća Enterijer
      • Lepota
      • Moda
      • Posao
      • Auto
      • IT
      • Zanimljivo

      © 2023 NetVision