Cilj marketinga je da otkrijete ko je vaša ciljna publika i gde je usmerena njihova pažnja, a vaš zadatak je da na tom mestu kreirate sadržaj za njih. Ranije je pažnja bila usmerena na novine, radio i druge vanmrežne medije. Sve što je bilo potrebno je da postavite oglase na tim platformama i tako se predstavite publici.
Danas je situacija drugačija. Pojava društvenih mreža je formirala novi način reklamiranja i poslovanja. Zbog toga je pažnja ljudi podeljena na različite platforme. Svakom biznisu je potreban pouzdan partner kome će prepustiti poslove digitalnog marketinga i koji će plasirati vaše poslovanje na tržište u najboljem svetlu.
Kako biste bili sigurni da će vaša odluka biti ispravna, postoji nekoliko stvari koje treba da razmotrite pre nego što zaključite posao sa željenom agencijom za digitalni marketing.
Proverite portfolio agencije
Kvalitet i rezultate rada agencije možete najbolje da vidite kroz njihov portfolio. U kojim industrijama rade, da li imaju širok spektar klijenata? Ovako možete da saznate nešto više o samoj agenciji, što znači da se sve potrebno nalazi u portfoliu. Istražite i pogledajte njihovu veb stranicu ili LinkedIn stranicu. Što više informacija imate o agenciji, to je bolje za vas. Korisno je da znate da li agencija ima priznanja i nagrade za rad, takve informacije vam mogu pomoći da lakše donesete odluku.
Saznajte informacije od trenutnih klijenata
Iskustvo drugih klijenata vam znači za izbor najbolje agencije. Saznajte koliko su klijenti zadovoljni pruženom uslugom i koliko dugo rade sa agencijom. Tako ćete imati informacije iz pouzdanih izvora na koje se možete osloniti. Agencije koje su poznate po njihovom visokokvalitetnom radu imaju preporuke drugih zadovoljnih klijenata na veb stranici i na društvenim mrežama, što pomaže zainteresovanim licima, poput vas, da angažuju agenciju.
Važna je reputacija agencije
Reputacija agencije i koliko je trenutni klijenti cene – su najveći dokaz koji govori koliko uspešno posluju. Izjave i recenzije koje možete pronaći online su definitivno značajne za vas. Ako je agencija za digitalni marketing nova, to znači da ne posluje dugo i da nemaju prethodnih klijenata. U tom slučaju, možete ih lično kontaktirati da biste saznali za koje tipove brendova i marketinških kampanja na društvenim medijima su specijalizovani.
Predlog za vaše poslovanje
Agencija za digitalni marketing trebalo bi da odvoji vreme da upozna vaše poslovanje, vaše ciljeve i vas. Sve to treba da se uradi pre nego što predlože rešenje, koje je i razlog vaše saradnje. Potrebno je da saznaju više o vašoj publici, preferencijama publike i o konkurenciji. Uz ove informacije mogu da razviju marketinšku strategiju koja uzima u obzir i druge konkurente, ne samo optimizaciju sajta za pretraživače.
Pronađite agenciju sa specijalizovanim članovima tima za vaše poslovanje
Morate da znate za šta je agencija specijalizovana i kakve konkretno usluge pružaju. Najbolje marketinške agencije imaju ljude koji su stručno specijalizovani za konkretnu oblast. Informacije o članovima tima i uslugama možete da dobijete na konsultacijama gde ćete se znati sve što vas zanima o agenciji, timu i njihovom radu. Konsultacije su tu da zajedno vidite da li i kako agencija može pomoći rastu vašeg biznisu.
Održavajte komunikaciju
Dobra komunikacija je neophodna da biste izvukli maksimum iz agencije sa kojom sarađujete. Jasnom komunikacijom ćete uvek znati kakvi su rezultati i da li sve ide po planu. Ukoliko dođe do bilo kakvih promena, potrebno je da kontaktirate agenciju, isto i oni treba da urade ako ima potrebe za tim. Odnosi sa agencijama treba da budu obostrano korisni, pronađite agenciju koja je spremna da radi za uspeh. Proverite kakve su metrike uspeha agencije i da li imaju cilj sa koliko klijenata žele da rade. Tako ćete znati koliko su spremni da se ozbiljno posvete vama kao klijentu.
Odredite cenu
Kao klijent treba da odredite koliki budžet želite da izdvojite za plaćanje usluga agencije. Definišite svoje poslovne potrebe i kakva očekivanja imate od vaše saradnje. Da li vam je potreban veb dizajn veb stranice ili oglašavanje na društvenim mrežama? Na vama je da kažete koje tačno usluge su vam potrebne od agencije i na koji vremenski period. Takođe, proverite da li agencija pruža usluge u skladu sa pravilima i onim što je vama potrebno. Izaberite agenciju koja nudi fer cene, bez skrivenih naknada i troškova.
Agencija za digitalni marketing vam može pomoći da stignete tamo gde treba da idete i tako ostvarite vaše ciljeve. Uz profesionalnu pomoć možete osigurati dugoročni uspeh koji će se pozitivno odraziti na profit vašeg biznisa. Navedeni savetu su tu da vam pomognu da izaberete agenciju koja će vam odgovarati i sa kojom ćete stvarati zajedničke rezultate.