10 načina kako da vežbate kod kuće , bez ikakve opreme

Bilo bi dobro kada bi svi mogli da priušte opremu koja sve koristi u teretanama za vežbanje kod kuće?vežbajte kod kuće

Pa , iako lepo zvuči, to jednostavno nije opcija za vecinu ljudi . A pošto je vežbanje jako važno, potrebno je da pronađete vežbe koje su efikasne i ne zahtevaju nikakvu opremu uopšte kako bi ostali fit a pritom da uštedite nešto para.

Da bi ove vežbe bile još više zabavne , možete da vežbate uz muziku dok radite ili neke čak možete raditi dok gledate TV .

Pogledajte : 10 načina kako da vežbate dok gledate TV

Sada nema više izgovora ! Ovde su 10 velikih vežbi koje možete da uradite kod kuce , bez potrebe za bilo kakvu opremu :

Pešačenje – Ako je lepo vreme , to je divno da ste napolju i uživate u pejzažu oko sebe dok vežbate . Međutim , ako vreme ima druge ideje , možete isto tako lako dobiti efikasno hodanje i vežbanje kod kuće . Ako imate stepenice , idite gore i dole nekoliko puta . Ovo će pomoći da se zategnu noge , to vam dodje kao male aerobik vežbe. Ako nemate nikakve stepenice dostupne , sam hod po kuci sa jednog dela u drugi će vam pomoći – to neće biti veoma uzbudljivo , ali će uraditi posao !

Za predjenih 5km, izgubićete 300 kalorija!

Skakanje – To je uvek zabavno , jer vas oni vrate u uspomene kao kad ste bili dete! Ko nije skakao za zabavu kao dete ? Pa , iznenađenje – oni su velika kardio vežba , i dobro za zagrevanje , previše .

Sklekovi – To nisu najomiljenija vežba za mnoge ljudi , ali dok su oni teški za uraditi , možete naći lakši način da ih uradite . Ne morate da se pretvarate da ste ” Roki ” ,  i da ih radite sa jednom rukom ; samo uradite ono što možete . Savijte se u kolenima , umesto što ispravite noge. Ili , ih radite sa nogama naslonjenim na zid. Izgradićete snagu u rukama i mišice u vašem području grudi .

Dizanje nogu – To je odlična stvar za izgradnju snage i mišice u nogama . Ako vam je teško da radite vežbe sa ispruženim nogama , pokušajte da ih blago savijanje .

Trbušnjaci – najbolja vežba za izgradnju i jačanje trbušnih mišica . Kada tek počinjete , ne brinite o podizanju glave skroz gore . Radite ih sve dok ne osetite istezanje mišica , videćete dosta koristi .

Trčanje u mestu – Džoging je odlična vežba za vaše srce . Možete trčati u mestu kod kuće dok gledate TV ili slušate muziku . Od opreme vam je samo potreban dobar par patika , da eliminiše bilo kakav stres na nogama .

Cucnjevi – To su divna vežba za noge i zadnjicu . Možete čak i da ih radite tako što sednete i ustanete sa stolice, ako vam se čini previše teško da radite obične čučnjeve. Dokle god ste u stanju da uradite nekoliko ponavljanja , pružićete korist vašem telu .

Lako dizanje tegova – Ne , ne treba da idete napolje i kupujete skupe tegove za ovo ! Samo koristite sve što možete naci u vašoj kuci . Počnite sa nečim lakši , kao što konzerve graška , a kasnije radite sa težim predmetima . Možete da koristite plastične flaše za deterdžent, balone ili flaše za vodu itd.

Djuskanje – Djuskanje je divna vežba , što je odlično za srce . Ne samo to, ali ona može da podigne raspoloženje , a može da vam da vaš opšti osecaj podsticaja.

Zgibovi – Zgibovi su odlična vežba za leđa i ruke, a s obzirom da većina ljudi jedva radi zgibove sa sopstvenom težinom, teško da će vam ova vežba kod kuće brzo postati prelaka. Za zgibove je potrebno vratilo koje može da se montira na sobna vrata. Takva vratila mogu da se kupe u većini prodavnica sportske opreme i lako se montiraju. ( Samo zapamtite da budete oprezani ! )

Vežbanje je važno , ali nema potrebe da izlazite napolje i odete u teretanu , plaćate veliku količinu para za članarine svakog meseca . Niti vam treba skupa oprema , kako bi ste dati vašem telu delotvoran trening . Koristite ono što imate u svojoj kuci , a vežbate u komforu vaše kuce .

Tako da samo ustanite i počnite da vežbate kod kuće !

Podeli na:

Ostavite komentar

Vaša emall adresa se neće prikazati drugima. Obavezna polja su obeležena sa *