U današnje vreme, često se dešava da ukoliko smo vezani za neki kancelarijski posao, dobar deo – ako ne i veći deo dana provedemo u tom prostoru. Brži tempo života, stalna potreba za poslom i napredovanjem dovode do toga da smo vezani obavezama na način na koji nam one konstantno diktiraju.
Ukoliko sate i sate dnevno provodite u četiri kancelarijska zida, učinite sebi taj boravak što prijatnijim. Bila mala ili velika, Vaša kancelarija može biti prijatan i produktivan prostor uz malo truda.
Uredite enterijer u skladu sa poslom koji se u njemu obavlja
Ukoliko se vodite ovim nepisanim pravilom, nećete pogrešiti. Ako se bavite recimo dizajnom ili arhitekturom, neka se to ogleda i u kreativno uređenom prostoru. S druge strane, prostor u kome se obavljaju finansijski ili administrativni poslovi treba da odiše jasnom organizovanošću, redom i funkcionalnošću.
Na ovaj način, osobe koje dolaze u Vaš poslovni prostor će već od starta imati bolji utisak, te osećaj da se nalaze na pravom mestu.
Kakve boje iskoristiti u uređenju prostora?
Budući da vreme u kancelariji provodimo najčešće prepodne, a neretko i neko drugo doba dana, poželjno je da prostor opremimo bojama koje će taj ritam ispratiti. Prozračan i svetao prostor, siguran je pogodak. Birajte svetle podloge za pod, a po mogućnosti i dosta staklenih površina.
Naravno, moramo misliti i na količinu svetlosti, koju ipak u neko doba dana i vremenskim uslovima treba dozirati. Za staklene površine u poslovnom prostoru najbolje rešenje predstavljaju trakase zavese, sačinjene od materijala koji se izuzetno lako održava, sa velikim izborom boja i dizajna, a mogu se lako prilagoditi svakom prostoru.
Poslužiće i kao ukras enterijera ali i kao izuzetno praktično rešenje za podešavanje sunčeve svetlosti, samim tim i temperature u prostoru, a naravno, odlične su i kada nam je potrebna nešto veća doza privatnosti. Ovakav prostor uvek je poželjno oplemeniti i sobnim biljkama, koje će ga učiniti prijatnim.
Fleksibilnost i prilagodljivost
Nije uvek lako na najbolji način odgovoriti novonastalim potrebama firme. Bilo da su u pitanju kadrovske ili neke druge promene, smanjenje ili povećanje broja ljudi u kancelariji ili nešto drugo, fleksibilan nameštaj jeste najbolje rešenje.
Birajte elemente koji se lako montiraju i demontiraju, i koji sa malim izmenama i podešavanjima mogu da posluže u različite svrhe. Pored fleksibilnosti, kao obavezno se nameće i lako održavanje, pa birajte drvo, tekstil i druge materijale koji se lako održavaju. Jednostavne linije i ne preterana masivnost samog nameštaja moderna je, ali i praktična opcija za opremanje ovakvih prostora.