5 grešaka koje treba izbegavati na poslu

1. Prilikom susreta sa potencijalnim klijentima ili novim kolegama nemojte koristiti nadimke. Koristite svoje puno ime i prezime.

2. Nema izgovora da neki posao ne završite na vreme. Bitno je samo da se dobro organizujete.

3. Ukoliko ste nešto pogrešili nemojte se izvinjavati više puta, dovoljno je da to jednom uradite. Ukoliko se stalno izvinjavate ljudi to mogu protumačiti kao znak slabosti.

4. Najbolje je da na poslu podržavate, uvažavate i uključite se u timski rad kako vas kolege ne bi doživele kao nekog sebičnog.

5. Budite prijatelji sa saradnicima ali ne previše bliski i intimni. Oni nisu vaši terapeuti kojima treba da se izjadate ako ste imali svađu sa partnerom ili bilo koji drugi problem.

images

 

 

Podeli na:

Ostavite komentar

Vaša emall adresa se neće prikazati drugima. Obavezna polja su obeležena sa *